Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Aamor & Tina - 4 februari 2010 22:13

Ha tagit det lugnt nästan hela kvällen för det tar på att busa först med syrran och sen vara mattes handyman!


Precis varit ute på dagens sista runda och direkt när jag kom ut så såg jag Misen mittemot men jag fick inte prata med honom då för jag skulle pinka först sa matte!

Han är nog inte kvar när jag kommer tillbaka tänkte jag men det var han och han ville snacka, först fick jag mig ett kel och sen kelade han med matte men så kom han tillbaka till mig och kelade med mig, strök sig längs med hela min kropp flera gånger och jag stod helt still och typiskt hade matte inte kameran med sig denna gången heller.


Natti Natt....

Av Aamor & Tina - 4 februari 2010 18:41

Jag har inte behövt min overall idag för det har varit kallt, hade den på i morse för säkerhets skull och så sa matte att jag ska vänja mig vid att ta på den.


Affi och jag har varit ganska så busiga idag men på ett snällt sätt för vi har mest jagat varandra och härjat i uterummet.

Jag lyckades till och med fälla syrran på rygg och det händer inte alltför ofta för hon är som en katt, vig och snabb.


När vi kom hem skulle matte fixa så att vi fick telefon igen, byta en box och dra nya sladdar, hon upptäckte då att de nya sladdarna var för korta, ca 30 cm saknades.

Hon beslutade då att strunta i att byta den ena långa nu, köpa en längre sladd en annan dag.

Det värsta var att hon fick inte rätt på det för det stod inte var sladdarna skulle sitta och det fanns tydligen en massa uttag på boxen, irriterad över det och att sladdarna de skickat med var för korta ringde hon upp, oj oj men till sist fick hon ihop det.

Jag hjälpte till. var en riktig handyman! Jag tvättade sladdarna, skulle vara inne bakom skrivbordet när matte skulle dona där, bara för att kolla att hon gjorde rätt mm.

Det lät inte som om hon uppskattade min hjälp för hon sa flera gånger "Aamor, flytta på dig, jag kan själv"! Jaha du, varför ringde hon då supporten?


Varit ute på en runda nu och när jag kom in åt jag lite av min mat så nu ska jag vila för det tar på att vara en handyman!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards