Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Aamor & Tina - 5 februari 2010 17:54

Idag är det fredag men det tror jag alla vet, jippie! Ingen klocka i morgonbitti om jag inte själv "leker" klocka och väcker matte, man vet aldrig så vi får se hur det blir.


Varit hos Affi idag och va har väl hållt igång som vi brukar göra, upp och ner i fönsterkarmen, allt för att hålla igång matteföräldrarna!


Mattefar har idag varit iväg och handlat en likadan overall till Affi som jag har och min matte provade den på henne när hon kom och även denna gången hoppade Affi upp i sin säng och gömde sig och jag var tvungen att lukta på henne, nu kan hon inte retas med mig!


Hemma nu och slappnar av, har ätit min mat och fått mitt godis efteråt så allt är frid och fröjd.

  

Ingen Misen idag så jag får tänka på Lizas katt som vi syskon kramar så här sött, hihi!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards