Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Aamor & Tina - 10 februari 2010 21:32

I kväll har jag inte gjort många knop. Visst jag har varit ute och promenixat men inte mycket annat.

Har mest njutit av mitt nya tuggben och sen har matte och jag gosat jätte mycket, jag till och med somnade i hennes famn och det tillhör inte vanligheterna.

Oftast blir det bara mys för sen blir jag för varm.

Kanske gick bra ikväll för det var ruggit kallt när vi var ute, inte många minus grader men fuktigt och blåsigt.

Än värre var det nu när jag var ute på sista rundan så den blev bara runt vårt hus.


Tror jag ska försöka få matte att koja tidigt ikväll, tror inte det blir så särskilt svårt för hon har gäspat länge!


Natti Natt....

Av Aamor & Tina - 10 februari 2010 17:02

Nu har jobbe onsdagen försvunnit och halva veckan har gått och det är ju inte helt fel.

Jag skulle bada idag sa matte men hon kan inte vinkla sin fot tillräckligt än, hon badar mig i duschhörnan och då ligger hon på knä och det gör ont i hennes fot. Kanske till helgen.


Jag och syrran fick ett ordentligt springfnatt idag. Vi kutade in i TV rummet, ut i hallen, in i sovrummet och vidare ut i uterummet och där gjorde vi helomvändning och tillbaka igen. Vi höll på hur länge som helst och mattorna låg halvvägs upp längs med väggarna när vi var klara och totalt utpumpade, men oj så skoj det var!


När matte kom hem så hade hon en påse med sig som jag känner igen plus att det luktade ljuvligt från den! Hon hade varit på Morrhoppan och handlat lite och Affi och jag fick varsin tjurmuskel, åhhhh så god den var!


Vi är hemma nu och matte ska snart äta lite och kanske jag äter men är inte direkt sugen just nu.



Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards