Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Aamor & Tina - 11 februari 2010 19:12

Även idag har syrran och jag haft springfnatt, vi höll på hela förmiddagen med våra rusningar genom huset.

I eftermiddag kom mattefars bror och fru på besök, de var kvar när matte kom för att hämta mig.

Faster Ulla ska sy upp våra regnoveraller i benen för hon är en riktig hejare på att sy. Tack för det!


När vi kom hem började matte att städa lite, tvätt åkte in i tvättmaskinen och jag gick och la mig, bäst så jag inte åker i jag med!

När hon var klar satte hon sig i soffan och vilade, tror hon somnade för hon var helt still i en halvtimme!


Varit ute på en lång men snabb runda nu. Mina ben gick som trumpinnar och när matte ökade takten började jag springa, hon hade inte en chans att hinna kapp mig. Är liten och kortbent men så snabb!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards