Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Aamor & Tina - 12 februari 2010 21:34

Jo du Sara, matte fick mat hos matteföräldrarna och det blev vildsvinskotlett, potatis och sås, jag fick inte smaka en endaste bit - nä skämtåsido, jag ville inte ha något!

Jag ska duscha i morgon, matte sa det till mig innan och jag tittade på henne som om hon kom från yttre rymden men hon menar nog allvar.


Ikväll har vi inte gjort många knop även om vi gick en snabb långrunda innan men resten av kvällen har  varit slapp men mycket myspys både i soffan och på golvet. Jag kröp in i mattes famn och somnade gott där.

Tror att jag ska sova nu en stund, i alla fall tills matte kallar att vi ska gå ut en sista gång.


Natti Natt....


Av Aamor & Tina - 12 februari 2010 17:51

Då var denna jobbe veckan slut för denna gången. Trots att det är fredag var jag otroligt pigg i morse eller så var det för att det just är fredag!


Idag hos Affi var det jag som drog igång det mesta av vårt bus, jag är ju pigg på bus nästan alltid men hon brukar vara snabbare annars!

Vi har sprungit, suttit i fönsterkarmen, haft dragkamp om tuggbenen och rastat mattefar.


Hillman har rätt, både jag och matte är otroligt tacksamma att jag får vara hos matteföräldrarna när matte jobbar för jag och syrran har så jättekul men sen samtidigt är det så skönt att få komma hem till lugnet!


Matte berättade att hon träffat en hund som heter Athena, mattes kollegas hund, hon var inneom på jobbet med sin husse och matte sa att Athena var ljuvligt söt.


Vi har haft kallt, blåsigt och rått väder idag, i morse hade vi -8 och imorgon har de sagt att snön ska komma igen, vi får väl se!


Nu har jag ätit och ska vila mig!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards