Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Aamor & Tina - 14 februari 2010 18:18

Jag har varit och busat med syrran för matteföräldrarna bjöd på middag idag!

Det blev plankstek och jag åt halva mattes köttbit.

Vi har hållt igång nästan hela tiden med att springa och ha dragkamp.

Vi tog en gemensam runda och då mötte vi först Yatzy, en Whippet tik som bor hos matteföräldrarnas vänner, hon tycker att vi är lite busiga och framfusiga fast vi är lika gamla som henne. På hemvägen mötte vi Linus, en 12 årig Pudel och han är så snäll.

Jag hittade en tumvante på rundan som jag bar på men när jag skulle snacka med Linus snodde Affi den och skulle begrava den i en snöhög!?!? Vilken idé, min vante!

Tog den igen och så bar jag den hem!

  


Hemmavid mötte jag Fanny och hennes katt Tarzan och eftersom deras husse var där så kunde jag nosa på Tarzan, himelriket! Den katten går bara fram till hundar när husse är med, bra av henne!


Nu tänker jag slappa resten av denna roliga söndag!

Av Aamor & Tina - 14 februari 2010 09:24

Jag sov nästan ända till klockan 8 idag, det tog på att bli badad och busa med syrran samma dag och hålla koll på henne när hon blev badad!

Jag har varit ute på en långrunda nu på morgonen och så mötte jag en hel del tjejer som skulle in i idrottshallen och då hör jag "Åh, så söt hunden är!", var bara tvungen att gå och hälsa då!


Idag är det Alla Hjärtans Dag och jag hoppas att alla vänner får en toppen dag!

Kallas idag för mattes lilla hjärta fast det brukar jag kallas men det verkar vara mer idag men det gör inget för jag blir lika glad var gång jag hör det!


Ha precis varit uppe i mattes säng för att grusa av mina fötter, sängen är det bästa stället att göra så på tycker jag men matte tycker att jag borde hitta något annat ställe!


Idag har vi ca -3 och så snöar det men flingorna kommer mycket glest!


                   

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards