Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Aamor & Tina - 15 februari 2010 18:55

Idag har det snöat i stort sett hela dagen men flingorna som kommit har varit väldigt glesa men det har ändå lagt sig så att all skitig snö är vit igen!


Varit hos syrran och busat som vanligt, våra tofsar satt då snedden och var helt burriga men det kan det vara värt.

Jag försökte bestämma över syrran idag när matte kom men jag klarade det inte, det slutade med att hon satte ner tassarna och sa "JAG bestämmer!", man måste försöka ju.


När jag kom hem åt jag min mat, vilade lite men blev störd av grannarna som satte igång att spika, trodde först att någon knackade på vår dörr.

Istället fick matte för sig att jag var bred som en loport så jag hamnade på trimbordet och nu är jag inte så bred längre, ullen var nästan tupperad undertill så håret stod ut.

Det tog på krafterna så nu ska jag vila innan jag sätter igång matte med allt möjligt!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards