Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Aamor & Tina - 17 februari 2010 20:55

Vilade mig en ganska lång stund när jag kommit hem och det var så skönt att få varva ner lite.


Vid 19.30 ville jag gå ut så matte passade på att kasta papp-saker i vår soptunna på vägen.

Vi gick ett litet annat håll ikväll men så kom vi ut igen utanför vårt hus och helt plötsligt tittar jag upp och fryser fast!

Jag ser en super snygg tjej och hennes matte säger "Hej Aamor, så du är också ute och går?". Står kvar för jag känner igen rösten och hunden, det var Bodil med matte Lillvi.

Så kul att träffa Bodil, vi lekte lite och så fick jag en puss av henne och sen hälsade hon på min matte. Bodils matte berättade att Bodil blir 10 år om två månader och det kan man inte tro för hon är så fin och pigg, verkar mycket yngre.

Jag skuttade resten av vägen hem sen.


Nu tänker jag vila lite.


Natti Natt....

Av Aamor & Tina - 17 februari 2010 17:46

Jag tyckte synd om min matte i morse för hon hade inget ljus i badrummet, lysröret hade gått sönder och inga hade hon hemma så hon kunde byta.

Nu gick det bra ändå för hon såg ut som vanligt när hon var klar!


Det har varit mycket bus hos Affi! Vi har kutat runder och gjort rivstarter så mattorna har flygit all världens väg (tunga hallmattor) och har de inte flugit så har de vikt upp sig så våra saker hamnat under till!

Kul har det varit i alla fall.


Affi såg när min matte kom och berättade för mig men så kom matte aldrig in, snabbt ut i köket och bad att få komma upp i fönsterkarmen så jag kunde se!

Då står människan och snackar med Nina, mattes kusin dotter, vilket fräckt sätt va!

Klart att hon fick prata med Nina men hon kunde kommit in först.

Nina och hennes sambo har varit i Thailand i 3,5 vecka och de hade kommit hem idag, då hade förlovat sig där så GRATTIS till er!


Nu är jag hemma och tar igen mig för jag har precis ätit och hjälp matte att plocka undan lite.

  


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards