Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Aamor & Tina - 19 februari 2010 19:39

Fredag idag och jag säger "jippie" för nu ska matte vara hemma hos mig i helgen.

Även idag har Affi och jag varit fulla med bus och lek. Det har gått i ett och vi har knappt haft tid att vila.


Vädret idag har varit +gradigt men vid middagstid så snöade det otroligt mycket, stora flingor och tätt kom dom, ganska så blött ute nu för att det är tö.


Precis varit ute nu och det blåser ganska mycket och nederbörden var blandad men mest stora hagel.


Matte var och handlade en täckväst till mig på Netto, fall i fall det blir riktigt kallt igen eller så till nästa gång vi får vinter.

Och nej, jag är fortfarande inte bortskämd, jo kanske lite men matte gillar att shoppa till mig och det är inte mitt fel!


Ha en trevlig helg!   

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards