Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Aamor & Tina - 22 februari 2010 20:16

Äntligen har jag fått matte att hjälpa mig att skriva. Hon har varit fullt upptagen med att fixa sen vi kom hem.

Någon ska komma och fixa nytt batteri i vårt larm i morgon så hon har dragit fram hyllan som står framför och då såg hon hur jäklig den såg ut, rörig och dammig så det har hon sysslat med. Jag försökte hjälpa till men tyckte att det var trist så jag somnade och lät henne dona själv.


Idag hos Affi har vi haft fullt upp, inte många lugna stunder för vi har busat nästan hela dagen. Har vi inte busat har vi tiggt godis. Vi är experter på det, särskilt jag är fenomenal på att tigga.

Sätter mig vid godis lådan, söker ögonkontakt med mattemor, slickar lite på lådan, ett litet grymt och när mattemor ser mig så blinkar jag sakta och slickar mig om munnen!


Matte jobbade länge idag så vi var hemma senare och jag har tagit det lugnt och snart ska vi nog gå dagens sista runda.

Hoppas att matte är klar med sitt fixande och donande för det är trist.


Kul sak är att Snutte och Ruffa startat en blogg!


Natti Natt....

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards