Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 24 februari 2010

Av Aamor & Tina - 24 februari 2010 18:45

Onsdag idag och nu har mer än halva veckan gått, ganska så skönt faktiskt.


I natt har jag väckt matte två gånger, var bara lite småkelig så jag tyckte att hon kunda klappa mig lite.

Kan ju inte precis påstå att hon blev överlycklig men hon klappa mig lite och sen somnade jag igen, tror knappt att hon var riktigt vaken när hon gjorde det.


Fullt ös hos syrran idag med, när jag ville vila lite så ville Affi busa så efter lite trugande hängde jag ju med, roligast är att leka i uterummet.


Jag satt och väntade på matte 15.30 men tro inte att hon kom! När hon var så sen att jag nästan gett upp hoppet om att få återse henne.

Hon kom först klockan 16.45 Så sent, vad liknar det?

Killen som bytte batteri till larmet hade varit där och hon lät bli att hämta mig först.

Killen var 1/2 timme försenad så matte ringde och frågade om han kom eller inte och till sist kom han, tur.


Nu tänker jag koppla av lite.


Wille! Jag brukar få träffa de flesta hundar som vi möter med matte låter inte mig hälsa på vissa pga att ägarna inte har koll på sina hundar och är lite si så där, tyvärr finns det en del såna här! Det är mot, oftast, dessa hundar jag "blåser" upp mig men jag tror nog att vissel - godis träningen ger utslag. Håll tassarna.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards