Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 25 februari 2010

Av Aamor & Tina - 25 februari 2010 18:16

Då var det näst sista morgonen som klockan ringer denna vecka, skönt om jag får säga det.

Kom till Affi strax efter 07 och vi har haft att göra hela dagen.

Mattemor skulle iväg i eftermiddag och då gick mattefar in i sovrummet och la sig för att läsa tidningen, första märkte vi inte att han gick men när vi fattade att han var i sängen skulle vi givetvis också vara där.

Då gjorde jag ett misstag, trodde jag, för jag hade tänkt lägga mig på Affis kudde (hon sover mellan matteföräldrarna) men se det skulle jag inte gjort! Hon började jaga mig i sängen.

Tänkte att då lägger jag mig i mattemors säng, men även där blev jag bortkörd, provade vid fotändan men resultatet blev detsamma.

Jag, får tydligen inte vara uppe i HENNES säng.

Tror att det kvittat om jag inte försökt ta hennes plats, jag hade ändå blivit bortkörd!

Det slutade med att mattefar lyfte ner oss bägge för att vi inte skulle trilla ner.


Nu är jag hemma och här blir jag minsann inte bortkörd!

Har ätit nu och tänker ta mig en liten kvällslur!


Vi har töväder idag, vatten rinner på gångbanorna och det är ganska så slaskigt.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards