Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 27 februari 2010

Av Aamor & Tina - 27 februari 2010 21:31

Tack för komplimangerna!   

Ja, man kan undra varför de har utställning i ridhus för man blir så otroligt smutsig och då långhåriga har halva golvet i sin päls och har man då otur att det är blött ute så......

De skulle kunna dra över nått på golvet i så fall.


Jag är helt utslagen i kväll, har sovit nästan hela kvällen, det tar på att vara på sådana äventyr.

Matte är lite bekymrad över att jag inte sover i natt men det återstår att se!


Natti Natt.... 

Av Aamor & Tina - 27 februari 2010 16:49

   I morse vaknade jag redan klockan 05.00 och ville inte gå och lägga mig igen, matte blev nog inte helt överlycklig tror jag.

Vi gick ut fall i fall jag behövde, tyckte matte, nu var inte behovet så stort men jag hängde på.

När vi kom in igen gick vi och la oss och sov till 08.


Idag har jag varit på utställning! Jag ställdes inte ut utan jag och matte var där för att titta på min lillebror Pim-Pim, vilken sötnos! Matte fick många pussar av honom och jag försökte charma honom men han tyckte nog att jag var lite läskig, vi har ju aldrig setts innan.

Han gick i klassen 4-6 månader och han är 4 månader så det är bara en bebis än.

  

Visst är han söt!

Tyvärr var där en annan hund som gjorde utfall mot honom precis när han skulle gå in i ringen så han blev rädd och ville inte riktigt vara med på det, men han fick jättefint omdöme och hoppas han inte blir rädd nästa gång.


Jag däremot var inte så fin idag, vått och slaskigt ute och sen gå in i ett ridhus med det underlaget som fanns där......

  

Ser ut som jag rullat mig i skiten!


Vi körde hem till Affi ett tag när vi var klara på utställningen och där fick jag sköljt av mina tassar, mage och haka/bröst. Snacka om att jag hade mycket grus i pälsen, det hade räckt till en hel vinter gata!

Jag ska bada i morgon, säger matte.

Det blev lite kallt där inne i ridhuset så matte tog på mig min tröja.

  

Nu är jag slut som hund och tänker vila lite så jag kan busa med matte ikväll!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards