Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 28 februari 2010

Av Aamor & Tina - 28 februari 2010 19:30

Jag har varit så trött även idag. Ja, inte när jag var hos Affi men jag sov när jag kom hem och matte började bli lite orolig, typiskt mattar!

Klart jag var trött, jag har ju badat och friserats mm.


Matte kom och la sig hos mig på golvet och efter ett tag vaknade jag till och då skulle här lekas.

Jag bar fram en sak som jag fått av Eva, Snutte och Ruffas matte, en rörliknande sak som ska sitta på en kattställning. Ibland vill jag leka med den.

Jag stoppade ner huvudet och matte nöp mig i näsan, bar runt på den, stoppade ner lite leksaker i för att sen välta den så sakerna ramlade ut. Den är super kul!

Rätt som det var ville jag gå ut en sväng. Vi gick en av våra vanliga rundor och vet ni vad jag såg?

Jo, jag stod uppe i snön och pinkade mot en sten när jag frös i min rörelse, något som såg konstigt ut fanns framför mig.

Tog ett par steg dit, trampa på det och det kittlade min fot och sen kom jag ihåg vad det var. GRÄS!!!!!

Det var så längesen jag trampade på det att jag nästan glömt bort hur det kändes, det var ljuvligt och jag ville inte gå därifrån.


Just nu regnar det hos oss så kanske mer gräs syns i morgon.


Natti Natt....

Av Aamor & Tina - 28 februari 2010 10:16

När jag låg som bäst och vilade mig tittade matte på mig och sa "vad tycker du, bada nu eller i kväll?".

Vilken fråga! Bada? Varför?

Matte sa "badar du inte idag så får jag döpa om dig till Stinky!" Det vill jag ju inte heta så det blev att jag badade nu på förmiddagen.

Ganska så skönt när det nu är avklarat för jag passade verkligen för namnet Stinky, luktade bara häst.

Nu luktar jag sommaräng igen och är så tjusig, vackraste killen i staden, säger matte och jag kan ju knappt säga emot henne, hihi!


Just nu sitter jag i hennes knä och myser.

Av Aamor & Tina - 28 februari 2010 08:27

Idag är jag lite piggare, jisses vad det tog på att vara iväg de få timmarna igår!

Hade liksom tänkt busa med matte på kvällen men jag sov hela kvällen förutom när jag begövde gå ut.

Vid sista rundan mötte jag Misen (matte hade ingen kamera med), eller rättare sagt Misen såg oss och kom smygande och när matte såg honom sa hon "Hej Misen" och då kom han springande fram till oss.

Jag fick så mycket gos av honom och matte bjöd honom på mitt godis och det var mums.

Då piggnade jag till men somnade så fort vi gick och la oss och sovit nästan hela natten!


Varit ute på dagens första runda för en stund sen och nu ska jag ligga i min säng och mysa lite!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards