Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 1 mars 2010

Toppen runda!

Av Aamor & Tina - 1 mars 2010 15:01

Jag och matte har slappat framför TV:n, hon har kollat på film och jag har lekt med mina saker.

Rätt som det var ville jag gå ut en sväng så matte fick masat sig ur soffan och hänga med.

Vädret är inte det bästa precis, snöar och regnar omvarannat och så blåser det så jag nästan lyfter.

Nu blev det trots det en toppen runda för jag mötte först 2 tjejer en på 1,5 år och hennes kompis på 7 månader, jag möter dom då och då och hon på 1,5 år lägger sig alltid på rygg så jag kan snusa över hela henne. De är av rasen Basset Fauve de Bretagne och är hur gulliga som helst.

Precis innan vi skulle gå in mötte vi grannen och matte och han stod och snackade i trappan och när han öppnade dörren såg jag deras katt.

Hon tittade först på mig och sen kom hon smygande och eftersom jag var helt still kom hon fram och strök sig mot mig, yeah!

Satt länge och tittade drömskt in i vår ytterdörr när vi kommit in, jag vet ju att hon finns 2 dörrar bort. Hon är söt och sen är hon van vid hundar för barnen har hund.


Nu tänker vi vila lite till, blir väl vår grej idag!

 
 
Hillman

Hillman

1 mars 2010 18:17

Va mysigt du har först två tjejer sen en misse, du har tur på dina promenixer. Hörde på radion att det skulle blåsa, akta så du inte blåser bort, håll hår i matte för annars kan det gå på tok.

Taxkramisar och pussa matte så hon blir frisk.

http://taxar.bloggagratis.se

 
Julia

Julia

1 mars 2010 18:56

Trist att matte är sjuk, men lite bra eftersom hon är hemma. Du får pyssla om henne med många pussar!!!
Kul att du har en kisse i trappen och att ni fick träffas. Du är duktig som är stilla, så kisse vågar sig fram och gosa. Mysigt!

Ha en trevlig kväll med matte.

http://hjulia.bloggplatsen.se

 
Bamse och Valle

Bamse och Valle

1 mars 2010 20:06

Det är både bra och dåligt att ha Matte hemma. Det braiga du har sällskap och det dåliga att hon är sjuk. Mysigt att du får träffa brudar. Vi tror att alla har gått i ide här av allt snöande. Ha en bra kväll och krya på er

http://mrbamse.bloggagratis.se

 
Wille

Wille

1 mars 2010 23:03

Det där låter ungefär som min matte för ett par dagar sedan. Men jag förstår att du tycker det är skönt att ha matte för sig själv hemma. Själv får jag allt dela min matte med Lillhusse och Mellanhusse den här veckan, de har ju lov vet ja ! Men lite skojigt är det för Lillhusse kan följa med på våra promenader, och då blir det snöbollskrig för vår del. Lillhusse kastar och jag fångar ! Så elegant !
Mellanhusse är hemma och gosar med mig, det är skönt, men idag är han lite dämpad, för ett av våra marsvin har lämnat jordelivet idag. Det var hans marsvin, men som tur är har han mig att gosa med istället, och jag gosar gärna och mycket.

http://willebus.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards