Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 6 mars 2010

1,5 år!

Av Aamor & Tina - 6 mars 2010 08:57

Tänk att jag är 1,5 år idag! Matte är inte en enda dag äldre än när hon hämtade mig, enligt henne själv.

Samtidigt medger hon att hon känner sig stenålder gammal idag med sin förkylning.

Hon var uppe i morse mellan 4.30-6.00 och hostade. Somnade igen men vaknade av att det piper och väser i luftrören.

Det är faktiskt synd om henne.

Jag väckte henne sen vid 8 så hon inte sover för länge.


Varit ute på min morgonrunda och inget spännande hände, såg en hund på avstånd men det var allt.

Solen lyser och vädret är vackert och kallt.

Får se vad dagen ska erbjuda men vi ska bort till Affi och lämna hennes paket för hon fick också ett av "Tanterna på Malmgatan".

 
 
Ingen bild

Eva

6 mars 2010 11:13

Mjau Aamor!

PUSS o KLAPP till dig idag på 1,5-årsdagen!!!!!
Hoppas ni får en trevlig dag, trist att din matte ska dras med den envisa hostan, säg till henne att dricka honungsvatten, det kan ju lindra ibland.

Hälsa till Affi när du går dit o önska henne oxå en trevlig dag.

Mjauu...från Snutte o Ruffa

 
Edith

Edith

6 mars 2010 11:22

Grattis på 1,5-årsdagen! Nu tycker jag du säger till din matte att hon måste gå till doktorn. Den var en envis förkylning hon fått. Usch, usch. Trevlig helg!

http://www.parisercollie.blogg.se

 
Hillman & Illerson

Hillman & Illerson

6 mars 2010 12:29

GRATTIS på ett och ett halvt års dagen, hoppas du får ha skojsigt hela dagen. Med massor av hundgodis, bus, promenixer och gos.

Taxkramisar.

http://taxar.bloggagratis.se

 
Bamse och Valle

Bamse och Valle

6 mars 2010 13:53

Man får verkligen gratulera. Hoppas det blir kul hos Affi. Inte roligt när man har Mattar som skall upp den tiden. Våran har ju en förmåga att inte kunna sova när det blir helg. Även när hon är frisk. Men vi förstår att har man hosta är det svårt att ligga kvar. Ha en fortsatt trevlig lördag

http://mrbamse.bloggagratis.se

 
Wille

Wille

6 mars 2010 15:17

Vilken tur att jag tittade in idag jag med, så jag inte missade din "nästan hela" födelsedag ! Hoppas du får en kul och skön lördag kompis ! Jag återkommer i höst och grattar dig igen !

http://willebus.bloggagratis.se

 
Wille

Wille

6 mars 2010 16:18

Hörru kompis, matte och jag har fixat en liten sak till dig. Nej inget ätbart eller så, det är ju lite svårt att skicka så här över webben, men ett litet Grattiskort har vi fixat till, till både dig och Affi.

http://willebus.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards