Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 19 mars 2010

Fjäskar!

Av Aamor & Tina - 19 mars 2010 17:44

Nu var det fredag och det känns ganska så skönt faktiskt.

Mattes sista jobbedag denna veckan och nu har vi helgen framför oss!

Hos Affi har det varit ganska så mycket bus idag från oss bägge men vi har även tagit det lugnt.

Jag hade hoppat upp och lagt mig på stolen i hallen och låg på vår torkhandduk men en bit hängde ner så när Affi hittade mig där och inte lyckades få ner mig började hon dra i handduks fliken. Hon drog allt vad hon orkade men som tur är väger jag mer än henne så hon lyckades inte!


Matte och jag har blivit riktiga ovänner idag, inget kul när det sker.   

Öronhåren på den rasen jag är ska dras, växer i örongången och det är nått jag inte precis älskar men det kan gå men idag ville jag absolut inte så när matte gjorde det försökte jag pierca hennes fingrar och lyckades också!

Hon blev inte glad på mig då, förlåt!

Sen gäller det att fjäska och fjäskar gör jag jättebra, kan hålla på länge och till sist faller hon men jag får nog hålla på ett tag till!


Det har regnat lite hos oss idag och det tar på snön och det gillar jag men det blir så blött istället men man kan väl inte få allt!


 
 
Julia

Julia

19 mars 2010 19:50

Inte får du bita matte!!! Fy dig!
Lika bra att du är snäll som en liten ängel mot matte nu, busunge.

Ha en mysig kväll!

http://hjulia.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

19 mars 2010 20:24

Det var inte snällt, men du får se till att hon får sig ett snyggt smycke att sätta i hålet. Vi har haft en lung och skön dag. Nu ska vi se lite Tv ha det så bra

http://mrbamse.bloggagratis.se

 
Wille

Wille

19 mars 2010 21:41

Näe Aamor det var inte snällt, men samtidigt förstår jag, för det gör ju ont kan tänka om någon rycker en i pälsen, oavsett om den sitter i öronen eller någon annanstans på kroppen. Förståndigt av dig att fjäska för matte ordentligt då efteråt. Fick du någon framgång ???

http://willebus.bloggagratis.se

 
Illerson och Hillman

Illerson och Hillman

21 mars 2010 11:15

Aj, aj men Aamor då, det vet du ju att man inte får göra hål i mattes fingrar. Nu får du nog pussa matte många gånger, så fjäska på du.

Taxkramisar.

http://taxar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards