Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 3 april 2010

Av Aamor & Tina - 3 april 2010 09:40

Idag väckte jag matte 7.30 men inte för att ge igen utan för att jag gjorde min morgontvättning då och tydligen slabbar jag mycket då!

Vi gick upp och sen gick vi ut. Vädret är soligt och helt underbart men det hade fruset lite i natt.

Jag mötte en ny kompis, han heter Riff och är en stor svart 3 vägskorsning.

Han ville så gärna leka men jag tyckte han viftade för mycket med frambenen så jag ställde mig bakom mattes ben. Då la sig Riff ner och då gick jag fram och hälsade.


Vi gick en långrunda, samma som igår och jag skulle som vanligt upp på min sten och kolla över dammen och där var många ankor och även Vigg i massor.

När vi kom hem så åt jag min frukost och matte fixade till sig för vi ska på Påskmiddag i kväll.

Vi ska till matteföräldrarna och dit kommer även mattes faster, farbror, kusin och hennes man.

Matte och jag ska dit nu snart och hjälpa till med fixandet.

Ska bli kul att träffa dom igen.


Ha en trevlig Påsk Afton alla!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards