Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 8 april 2010

Av Aamor & Tina - 8 april 2010 17:59

Näst sista dagen denna vecka som jag ska vara hos Affi, ganska så skönt att helgen närmar sig!

Vi har varit otroligt snälla och lugna idag vilket matteföräldrarna intygade!

Det enda var att jag höll på att välta mattemors syster när hon kom på besök idag men jag gjorde det inte. Vi är så glada för henne så man måste ju hälsa ordentligt!


Lite små sur var jag när matte kom för hon kan minsann inte passa tiden!

Där gick jag ut och satte mig vid ytterdörren 15.20 men inte kom hon!

Hon kom först 16.30, vad liknar det?

Hon hade varit och tränat så okej jag kan väl förlåta henne för det var längesen nu som hon fick tummarna loss och alltid en massa ursäkter som förkyld, stukad fot, ont här och där!

Nu ska jag sparka igång henne för att få iväg henne varje vecka!


Vädret har varit ganska så grått och trist idag, solen har lyst med sin frånvaro säjer matte!


När jag gick hem mötte jag min kompis Nisse, det var jätte längesen vi snackade, våra svansar gick runt runt när vi såg varandra idag!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards