Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 9 april 2010

Av Aamor & Tina - 9 april 2010 19:20

Jag och syrran har varit ute och åkt bil med matteföräldrarna idag.

Vi var med när deras bil blev besiktigad, den blev godkänd!

Tyvärr fick inte vi vara kvar i bilen sa matteföräldrarna för då hade vi nog överfallit besiktningsmannen med pussar och kel, vadå nog, klart vi hade gjort!

Nu gick vi på ett ställe vi aldrig varit på och satte vårt revir där och det gick lika bra.


Även idag har vi varit snälla, bara lite bus i uterummet för lite måste man ju göra.

Matte var i tid när jag skulle bli hämtad men vi gick inte hem direkt för hon blev bjuden på mat.


Varit ute på en katt-koll-runda nu och Peggy kom fram och hälsade men sen fick matte den dumma idén att var vi nu ute skulle vi gå!

Jag hade nöjt mig med att sitta på bänken och spana.

Tur att vi gick en sväng för jag mötte min kompis Smulan och hon var helt nyklippt.

Hon såg mig innan jag hade upptäckt henne och då stannade hon och började småyla, hon är så söt!


Vädret är soligt nu, solen kom först på eftermiddagen men i morse var det grått och mulet.


Nu är det äntligen fredag och nu ska vi fira helg, hoppas vädret blir jättebra så vi kan vara ute mycket för det är så skönt!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards