Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 10 april 2010

Spana!

Av Aamor & Tina - 10 april 2010 09:32

I går kväll när jag var ute på min sista runda mötte jag Misen och vi kelade lite först men sen sa matte att jag var tvungen och gå och nattakissa mig, så okej!

Snabbt ut utanför området och in till Misen igen och då kom han springades mot mig och sen busade vi lite, vi sprang ikapp!

Först stack jag en bit och då kom han efter en en rasande fart och sen var det hans tur att springa först. Det var jättekul och när vi gjort så en stund så kelade vi lite till men sen kom en annan kattkompis till honom så då sprang han till den!


Jag sov till nästan 8 i morse och när matte fixat till sig och sånt som de ska göra innan utgång, gick vi ut och då kom Peggy!

Hon ville också bli kelad och sen gick hon med oss en bit. Jag har bara lite svårt att koncentrera mig på vad jag ska göra när hon är med, glömmer liksom att lyfta på benet vid stolpar.

  

Här ligger hon och vill bli kelad!

När hon sen vek av en annan väg kunde jag koncentrera mig på vad det var jag skulle göra ute.

Hemma igen satte vi oss på bänken och jag satt och spanade efter nån katt men ingen kom då!

  

Attan, ser ingen någonstans!


Här inne hamnade jag på trimbordet för matte tyckte att jag var rent för lurvig i pälsen och att tofsrn behövdes fästas om.

Har till och med ätit frukost idag, kryss i taket sa matte!

 
 
Prinsessorna & Harry

Prinsessorna & Harry

10 april 2010 11:16

Jaha, gillar du katter. Vi har en katt som heter Melvin, men honom jagar vi mest. Men han är snabbare än oss. Och ibland när han tröttnar på oss då smäller han till oss med tassen, konstigt!
Vi hörs

http://prinsessangreta.blogg.se

 
Julia

Julia

10 april 2010 14:57

Katter är det bästa som finns, speciellt de som vill kela!!!
Duktig pojke, som åt din frukost. Du är allt en kräsen kille... hmmm.
Ha en mysig eftermiddag!

Voff på're och kram till matte

http://hjulia.bloggplatsen.se

 
Bamse och Valle

Bamse och Valle

10 april 2010 19:51

Ja kissen såg riktigt ut att njuta. Oj har era plattor kommit fram så mycket? Det hade vi också önskat att dom gjort hos oss. Men efter dagens röj iskogen kommer det att dröja. Men fortsätter denna värme kommer det att gå fort. Ha en bra kväll

http://mrbamse.bloggagratis.se

 
Hillman & Illerson

Hillman & Illerson

11 april 2010 12:30

Vicken mysig kisse, en riktig sötnos, förstår att du gillar att kela med den. Här har solen lyst i två dar men det är griskallt på nätterna. Så snön smälter inte så mycket.

Taxkramisar.

http://taxar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards