Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 12 april 2010

Av Aamor & Tina - 12 april 2010 18:48

Idag har vädret varit soligt och varmt men i morse var det kallt, fruset under natten.

Måndag (för de som inte upptäckt det än) och jag har varit hos Affi och matteföräldrarna.

Jag har inte varit på riktigt bus humör idag men det kanske hade sin förklarin för jag kräkte och 2:an var nästan samma konsistens!

Bra nu igen.


Matte jobbade länge men vi gick hem snabbt fast jag mötte Smulan och hon ville busa lite så det gjorde vi, hon är så snabb och är överallt.

Nu för ett tag sen ville jag gå ut för att kolla in "mina" katter, det var bara Peggy som var ute nu men vi kelade lite, när jag ville busa med henne gick hon till min matte istället, den svikaren, ja egentligen båda två!


Har fått en ny tofsuppsättning så nu ser jag igen, tofsen är så otroligt mjuk när jag är nybadad så den hänger ner nästan hur matte än gör och ändå tar hon inte i balsam i den för då blir det ännu värre!


Nu ska matte kolla på Tv och jag ska nog störa mig lite, vi får se!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards