Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 13 april 2010

Av Aamor & Tina - 13 april 2010 17:59

Idag har jag mått jättebra, inget örk någonstans ifrån!

Jag och matte var lite tidigt färdiga i morse så vi gick en längre runda till Affi men de hade inte hunnit in för vi mötte dom utanför och Affi blev så glad.

Hon ville knappt gå in, vi lät dom gå in först för att slippa trängas i hallen.

Hörde mattefar sa till henne "Aamor kommer in men vi måste bli klara först".

Tassarna var nämligen blöta för det var tjock dimma i morse och gräset var blött!

När jag sen var inne och klar började vi busa direkt.

  

Ute bus men det ser likadant ut när vi kutar inne!


Idag har jag varit på besök hos mattes moster, ja matteföräldrarna och Affi var också med.

Vi lyckades skrämma hennes katt ordentligt så hon stack ut igen, haha!

Kul hos moster för där är kattdoft och man kan gå och nosa överallt.

Jag gjorde misstaget och la mig i kattens lilla korg som stog uppe i soffan, när jag skulle boa ner mig riktigt där välte allt och jag hamnade på golvet!

Snacka om att jag blev förvånad!


Matte var lite sen idag för hon skulle först handla och sen fick hon mat hos matteföräldrarna så vi har nästan precis kommit hem.

Satt i och för sig ute på bänken och kelade med Peggy ett tag också.


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards