Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 15 april 2010

Sopor!

Av Aamor & Tina - 15 april 2010 18:21

Jag och Affi har varit med matteföräldrarna på vår sopstation idag, den där man kan kasta allt. Vi klarade oss, hihi! Nä, ingen fara att vi räknades som sopor men vi var med och kollade så att allt hamnade på rätt ställe och det gjorde det så vi behövde inte rätta till nått, tyvärr!


Mattefar blev lite arg på Affi i förmiddags för han hade varit ute och när han kom in var vi tvugna att hälsa honom välkommen hem, men det skulle tydligen jag strunta i att göra för Affi drog omkull mig och tog tag i mitt öra och drog mig ut i köket och det är en bit. Mattefar fick puttat till henne för att hon skulle släppa mig för hennes dövhet hade slått till precis då!

Nu är väl inte jag den alldra snällaste och lugnaste hund men.... jo det är jag nog! Kanske!


Vi har varit ute hela eftermiddagen för vädret var helt underbart, vi har varit i trädgården.

Matte var lite sen idag med för hon var och tränade, kryss i taket, 2 veckor på rad! När jag fick syn på henne skakade jag i hela kroppen och så sprang jag fram till henne och gav henne en ordentlig puss.

Vi gick hem direkt och nu har matte lagat mat och lite av köttet har jag fått i mina kulor som jag kanske ska äta senare.


Solen lyser fortfarande så vi ska nog gå en liten sväng innan den går ner.

 
 
Ingen bild

Eva

15 april 2010 18:55

Mjau Aamor!!!
Vi tycker att du är den COOLASTE kille som finns!!!!! Men undrar varför du låter Affi "hun(d)sa" så med dig? Matte hon bara skrattar här, så vi hörs senare.
Mjauu! från Snutte o Ruffa

 
Bamse och Valle

Bamse och Valle

15 april 2010 20:19

Men varför gör hon så. Gillar hon inte brorsan, eller ska hon visa att hon har makt över dig. Släpp inte henne längre. Vi har haft en lugn dag. Ha det så bra

http://mrbamse.bloggagratis.se

 
Wille

Wille

16 april 2010 00:06

Dumma Affi ! Hon ska vara snäll mot sin lekkompis. jag säger som de andra - du måste sätta stopp innan hon blir för jobbig. Nu gjorde ju som tur var mattefar dte istället. Du är äldst du bestämmer, även om det bara rör sig om ett par minuter eller ngn timme.

http://willebus.bloggagratis.se

 
Hillman

Hillman

16 april 2010 12:33

Stackars dig, typiskt tjejer att vara så där elaka. De bara bestämmer och sen får vi hannar finna oss i det, tyvärr. Bra att mattefar sa ifrån på skarpen, då kanske hon minns det ett tag i alla fall.

Taxkramisar.

http://taxar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards