Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 27 april 2010

Av Aamor & Tina - 27 april 2010 18:20

Jag och syrran har varit ganska så busiga idag, inte hittat på något dumt bus men vi har hållt igång mest hela dagen.

Vi fick varsin "tjurmuskel" och jag gillar den bäst när den är lite upptuggad så jag "lånar" gärna Affis OM hon lämnar den eller så försöker jag ta den från henne men tyvärr är hon ju så snabb så jag hinner inte!


Matte jobbade länge idag så hon var lite senare att hämta mig men det gick bra ändå.

Hemma så fixade matte till min frilla, efter allt bus kändes det som om jag hade en gardin framför ögonen (tyckte matte).

Därefter åt jag min mat, var riktigt hungrig idag och åt upp allt!


Vädret idag är trist, regntungt och mulet men än så länge har det bara stänkt några droppar, matte sa att det luktar åska, hon är konstig hon!

 

Matte trycker att jag är så söt på denna bilden så den skulle in igen! 


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards