Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 30 april 2010

Av Aamor & Tina - 30 april 2010 16:26

Hoppas att alla får en fin och trevlig Valborg!


Äntligen är det helg och matte och jag är lediga lite igen.

Jag har hostat lite i natt och jag blir rädd själv nästan varje gång men mest rädd blev matte när jag låg under hennes säng och hostade hårt en gång, hon flög nästan upp ur sängen, det var nästan synd om henne.

Under dagen har jag bara hostat lite, värst är det när Affi får sina hostanfall för de låter så illa och då blir jag lite rädd och speciellt när matte är där.

Kan vara så att jag spelar lite fjantig för att matte är där men det gäller att passa på!


Tanja! Så bra att det kommit upp ett extra skydd för er och att matte är extra glad är kanon. Har ju hört att ni varit på rymmen förut när portarna blåst upp.

Vi får inspektera det när jag hälsar på er nån gång!



Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards