Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Aamor & Tina - 4 maj 2010 21:26

Jag har sovit lite dåligt inatt och eftersom jag var vaken så tyckte jag att matte skulle vara vaken, för ärligt hur kul är det att vara vaken själv! Inte alls så jag väckte matte!

Hon blev nog inte så väldans glad någon gång, för det var ett par, tre, fyra gånger.

Hos Affi sen ville jag sova lite under dagen men det hade jag ju inte stor chans att få göra.

En gång gick jag in i ett annat rum, hoppade upp i en mysig stol och somnade där men då kom hon och först skällde hon på mig men det struntade jag i men då fick hon tag i min päls och DROG ner mig från stolen!

Jag har ändå lyckats få lite sömn idag, syrran vill ju leka hela tiden!


Snacka om att jag kom hem väldigt sent! Matte hämtade mig först strax innan 21.00, oj vad hon jobbat länge idag!

Till jag började nosa på henne, hon luktade katt och lite annat!!!!!!!

Då kröp det fram, hon hade varit på 9 års kalas hos Hampus som hon är fadder till och då utan mig!

Taskigt fast jag hade det bra hos matteföräldrarna trots duracellhunden Affi!

Matte hade även varit hos tandläkaren idag men hon slapp gå dit fler gånger nu så det var ju bra.

När matte kom för att hämta mig och jag såg att det var hon så tittade jag två gånger innan jag fattade att hon stod i hallen och sen rusade jag ut och pussade på henne!

Hemma nu och tar det lugnt!

Matte hoppas att jag ska sova i natt och det gör jag med!


Natti Natt....

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards