Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Aamor & Tina - 5 maj 2010 18:38

Jag har sovit som en stock i natt och det var så skönt, tyckte nog även matte!

I och med det så har jag och syrran haft fullt ös i stort sett hela förmiddagen.

Vi har sprungit ikapp, lekt med leksaker, busat, ja vi har nog gjort allt vi har kommit på.

Vi har så klart även varit ute och vallat mattefar!

Matte var i rätt tid idag och det var så skönt att få komma hem i lagom tid.

Jag passade på att vila lite medan matte snackade med Liza i telefon.

Det var bra med mina släktingar där.


Matte fixade till min päls lite sen för det blev inget igår för ingen av oss orkade då, men idag orkade matte!

Varit ute en sväng nu för matte skulle kasta tidningar och papp så vi gick en liten runda efteråt.


Vädret är väl fint idag men det blåser ganska så kallt men solen skiner i alla fall.

Nu ska jag tigga korv av matte för hon koker korv och det luktar ganska gott, kan nog få ner nån bit fast jag precis ätit min mat.

  

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards