Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Aamor & Tina - 6 maj 2010 21:04

Vilken kul dag jag haft!

Den började med att jag var hos Affi som vanligt och vi har busat och härjat som vanligt.

Matte hämtade mig och innan vi gick hem så fick matte mat så vi var inte hemma förrän vid 17.

Matte fixade till mig och när klockan var strax innan 18 så frågade hon om jag ville gå och leka med Lillvis tjejer, korkad fråga för det var ju klart jag ville.

När vi kom dit var där fler människor och hundar och fler kom efter hand.

Matte räknade alla Shih Tzu's och fick ihop det till 18 stycken men hon kan ju ha missat nån för vi var ju inte still precis.

  

Här är några av oss då vi lekte med en liten tjej. Jag har span på flickan för att se hennes nästa drag!

  

Jag med en valp och bakom mig sitter Emmy, hon var tjusig! Tror jag är lite förälskad faktiskt!

En del av de besökande valparna och så klart jag!

    

Här ser man Emmy.

Jag följde henne troget men hon var lite svårflörtad men jag försökte i alla fall.

Vi har ju nästan samma pälsfärg.

Vi hade alla så otroligt kul och som vi kunde springa.


Tack Lillvi för att vi fick komma.


Jag kan ärligt påstå att jag är helt slut nu!


Natti Natt....   

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards