Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Aamor & Tina - 10 maj 2010 20:36

Jag var sååååå trött i morse när mattes klocka ringde och jag tror inte att hon var mycket piggare.

Blev lite sent igårkväll för jag satt i vår hall och trodde att jag skulle spy (matte trodde) och sen hade jag svårt att komma till ro. När jag väl kom in i sovrummet ville jag upp till matte så hon lyfte upp mig i sängen och där låg jag och mös i 15 minuter och sen ville jag ner till min egen säng och då somnade jag.

   Jag hade ingen filt om mig igår men det är så sällan jag vill upp i mattes säng så vi får ta den bilden vi har.


Kom till Affi vid 7-tiden och det började med att hon vred om mitt öra säkert tre varv men matte sa till henne.

Sen har vi busat till och från, när mattefar öppnade dörren till uterummet kom Affi och kallade på mig så vi kunde busa där.

  


Matte var lite sen idag för hon jobbade länge och sen behövde hon handla lite.

Vi var hemma vid 18-tiden och då åt jag min mat och sen har jag snackat nästan hela tiden.

Matte kallar mig snackebror för är jag vaken snackar jag väldigt mycket.

Katten matte hade innan jag kom hem här (6 år innan) var lika snackig så det beror kanske inte på vår snacksalighet utan att det är så att matte gör sina djur snackiga.

Hon har även haft en undulat som snackade eller sa ord som f*n, håll käf*en, tyst och lite annat. Jag har inte träffat den heller för den dog -93.


Varit ute på dagen sista runda och jag träffade Peggy och idag ville hon hälsa lite på mig.

Kom en Epa-traktor bil och de körde som attan rent och sen när de stannade på en vändplats så tutade dom (de var långt från oss) och jag tittade på matte för jag trodde hon gjorde ljudet men hon sa att det inte var hon.

När de kom tillbaka sen hade de ännu högre fart och då förstod jag att det var de som låtit för bilen lät mycket.


Nu ska matte kolla TV och jag ska antingen sova eller så snackar jag lite till!!


Natti Natt....

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards