Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Aamor & Tina - 20 maj 2010 17:31

      Måste gratulera Illerson på hans 14 års dag! Hipp Hipp Hurra!!!!!   


Idag har vi haft det varmt och gott och inte alls så kvavt som igår. Det blev ingen åska igår vad jag och matte hörde i alla fall.

Solen har strålat och vi har varit ute!

Mattefar satte upp vår "hage" på gräsmattan så vi kunde springa fritt i och när vi såg att den var uppe när vi kom ut på trädecket var vi som ystra "kalvar"!

Vi sprang som galningar och drog omkull varandra, så kul det var.


Sen råkade jag hitta en springa mellan staketer och garageväggen och där kunde jag klämma mig genom, hihi!

Hela tomten är nämligen inte inhägnad än sen nya tujor blev satta men jag sprang bara upp i skuggan och la mig och där hämtade mattefar mig för jag tänkte minsann inte komma för att han kallade!

Springan blev fixad men jag kollade ändå ett par gånger sen.


Jag och Affi hörde när matte kom så vi sprang in till ytterdörren men där kom ingen så vi trodde att vi hört fel men när vi kom ut på trädecket igen så satt hon där, vilken luring va! Hoppade nästan upp i hennes famn.


Hemma i hemmets lugna vrå nu, har ätit lite men det är för varmt så jag ska koppla av lite nu.


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards