Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 21 maj 2010

Av Aamor & Tina - 21 maj 2010 18:29

Idag har det åskat och mullrat runt om men det har inte kommit hit.

Fast det åskade rätt bra så blev jag inte det minsta rädd, har inte reagerat nån gång på åska.

Affi och jag lekte bara vidare där ute och brydde oss inte mer än på att ha koll på matteföräldrarna som satt på trädecket för det har varit varmt idag också.

Vi har busat rätt så mycket så någon längre vilopaus har det inte blivit!


Matte lurades idag också när hon kom, vi sprang in men hon kom inte genom ytterdörren utan hoppade över staketet, att vi gick på det igen!


Det bästa med idag är att det är fredag och nu ska vi vara lediga i helgen, så skönt så!

Nu har jag inte tid mer för jag vill gå ut och kolla mina domäner!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards