Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 23 maj 2010

Av Aamor & Tina - 23 maj 2010 16:26

Det blev ingen sol idag, den försvann bakom heltäckande moln så det har varit kyligt och blåsigt istället. Trist!


Jag och matte gick bort och hälsade på Affi ett tag så vi kunde busa och leka lite.

Nu var det ju inte så kul att busa ute så vi höll oss inomhus men det gick lika bra, lättare att hålla koll på matte så hon inte rymde då.


Hemma nu sen ett tag och jag har ätit min mat och fick mitt favo godis efteråt, inte illa.

Nu ska ju matte jobba i morgon och denna helgen har tagit slut igen och jag ska till Affi men det är helt okej.

Tänkte att jag skulle ta mig en liten sovstund nu för att sen hjälpa matte med tvätten, eller kolla på i alla fall.

Av Aamor & Tina - 23 maj 2010 09:55

Jag sov till efter 9 idag, nästan. Matte gick upp lite innan 8 och jag fick mina örondroppar då men sen gick jag och la mig igen.

Matte väckte mig igen 9.15 och tyckte att det var dags att vi gick ut, själv hade jag kunnat sova en timme till.

Man blir ju lite trött när man varit iväg en hel dag som jag var igår.


Nu när vi var ute såg jag inte en enda hund men vi satte oss på bänken utanför vår ingång och tittade på två katter som busade i buskarna. De såg ut att ha jätte kul.


Vädret ser lovande ut men det blåser lite och kan solen titta fram lite mer blir det nog skönt.



Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards