Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Aamor & Tina - 25 maj 2010 20:45

Idag har jag och syrran haft världens håll-i-gång nästan hela dagen!

Lite har vi så klart sovit, man måste juvila för att orka busa.

Vi har gjort allt som vi kommit på och påhittiga kan vi verkligen vara, värst är syrran för det är en smarting hon!


Matte var lite sen för att hämta mig för hon hade varit och handlat ett par nya skor och lite annat. Sen fick hon mat hos matteföräldrarna så vi var hemma först strax innan 18.

I och för sig så mötte vi Sickan så där gick nog en halv timme, vi busade runt riktigt.

När vi väl kom hem fick jag min mat och åt upp allt uton kanske 5 kulor och sen fick jag mitt favo godis.

Lite kel med matte inne på mattan och sen fick hon för sig att det var dags med örondropparna så jag fick snällt ställa upp.


Varit ute på en kvällsrunda nu, mest för att spana in omgivningarna men inget inressant hade hänt eller hände förutom att jag träffade tre av våra grannar.

Inne igen ville jag upp i mattes knä och där somnade jag och då passade den luringen på att ta fram borste och kam och gav pälsen en riktig omgång, en hel del ull gick hädan, skönt och nu är det bara tofsen som ska fixas till inför morgondagen.

  

Bilden är från förra sommaren.

Vad kan man säga om vårt väder då?

#!¤&%  &%#¤ väder!    

Det har (och gör fortfarande) blåst, regnat och är allmänt kallt! Det blåser så all päls flyger nästan upp i nyllet på mig om man har vinden i häcken!

Kommer den från sidan så känner man sig som en krabba för man går nästan sidledes!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards