Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 26 maj 2010

Av Aamor & Tina - 26 maj 2010 20:54

Nu är det mitt i veckan och matte har bara två dagar kvar att jobba denna vecka. Var lite trött i morse.

Vädret började lite si och så men det bättrade på sig uppåt dagen med sol men ändå ingen direkt värme om man inte var i solen.

Vilket som så har Affi och jag busat ute i vår inhägnad medan matteföräldrarna satt på trädäcket. Vi hade jättekul!


Matte var i rätt tid så vi kom hem tidigare idag, skönt.

Har inte gjort nått speciellt sen jag kom hem mer än ätit, fått örondroppar - , vilka tar slut denna vecka, yeah. Har även fått tofsen fixad och gått en kvällsrunda, skönt ute än!

Vi satt på vår bänk men inga katter var ute, satt en två våningar upp och när kattens matte gick ut blev den ledsen och satt och jamade, hoppas matten snart kommer hem igen!


Men det som var spännande hände när vi gick hem.

Kom en dam med en stor hund och jag satte igån och skälla men matte sa till mig. När de kom närmre frågade matte om det gick bra att vi hälsade och det gjorde det.

När jag var så nära såg jag att den var inte bara stor utan en gigant mot mig!

Det var en Bullmastiff och hon hette Elsa, hon viftade på svansen åt mig så jag tror nog att jag blev godkänd.

Men vad stor hon var, huvudet var nästan lika stort som hela jag!


Nu ska jag gosa med matte när hon kollar på TV och sen sova!


Natti Natt....


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards