Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 28 maj 2010

Av Aamor & Tina - 28 maj 2010 17:49

Idag säger jag äntligen för två saker, 1:a Jag fick dom sista örondropparna i morse och 2:a Det är fredag!!!

Inga dåliga anledningar att säga äntligen för va?


Affi och jag har varit väldigt lugna och snälla, matteföräldrarna tror att det är för att vi börjar bli stora nu men vi bara tar igen oss lite då och då!

Fast lite har vi busat i uterummet för det bara måste man ju göra.


Det har kommit en del regn under dagen, började vid middagstid och då vräkte det ner men nu skiner solen igen men mörka moln dyker upp då och då så mer regn kanske kommer.


När matte kom så fick om en present av mig, idag fick hon ett av Affis mjukis pipben, matte blev glad men Affi tog tillbaka det så snabbt hon kunde.

Taskigt gjort av henne.


Har fått min mat och jag har blivit omtofsad så nu tänker jag snart ta en vilopaus.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards