Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 29 maj 2010

Av Aamor & Tina - 29 maj 2010 19:19

Matte var nere på marknaden medan jag lekte med Affi, hon sa att hon kanske skulle köpa nått till mig.

Nu gjorde hon det men hon är ju hopplös, hon köpte en KAM!

Hur rolig eller god är en sån?

Nu sa hon att där var inget som jag inte har och nästan alla godsakerna var rökta och det gillar jag inte så mycket. Men hon är hopplös ändå!


När vi kom hem blandade hon schampo och annat så jag parkerade mig under bordet!

Nu hämtade eller lockade hon inte fram mig utan hon väntade ut mig, jag kom ju fram för jag trodde hon glömt men icke!

Nu är jag ren och fin och inget sliskigt örondropp i pälsen, skönt men varför ska man behöva gå igenom allt! Bad, fön, borstande, kammande mm.


Nu ska jag bara torka helt och sen ska jag gå ut och kanske köra näsan i gräset, se om jag känner för det då!

Av Aamor & Tina - 29 maj 2010 09:21

Matte sa i går när vi la oss att vi skulle sova länge i morgonbitti!

Jag väckte matte klockan 07 för då tyckte jag att hon sovit tillräckligt länge!

Själv gick jag och la mig igen när jag väl fått upp matte, tror inte att hon riktigt uppskattade det men det struntar jag i.

Gick vår morgonrunda strax efter 8 och då väckte hon mig, väldigt oförskämt om jag får säga det men okej jag hängde ju så klart med.

Mötte inte en enga människa, hörde några röster vid idrottshallen men alla dom körde iväg så det var ju inte lönt att gå det hållet. Valde en kort runda för jag ska spara mig för eventuella långrundor senare.


Det är marknad i vår stad idag så matte ska nog ner och kolla lite där, hittar kanske saker till mig! Jag ska underhålla Affi då för det är för mycket folk som trängs på gatorna för lille mig!


Vädert är blåsigt, ingen värme och det ser regntungt ut. Trist alltså!

Igårkväll hade vi världens tur, vi gick en långrunda och 5 minuter efter vi kommit in igen började det hällregna så där hade vi tur!


En bild på mig, jag ser lite arg ut i ögonen men det är jag inte utan det är blixten som gör att ögonen lyser och blir lite sneda!

  


Matte påstår att jag äntligen ska bada ikväll! Vilken kass idé, visst öronen och hals, nacke och annat runt om är lite sliskigt efter örondropparna men vadå!

Fast det blir nog skönt efteråt, vi får se!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards