Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 30 maj 2010

Av Aamor & Tina - 30 maj 2010 17:38

Jag måste ju gratta min riktiga mamma också nu när det är Morsdag, Grattis mamma Minette!


Det var Affi som fick badat idag, jag låg utanför och stöttade henne, kan vi kalla det!

Hon blev jättefin och mjuk i pälsen, men frisyren matte gjorde på henne fixade hon till sen. Syrran är inte mycket för det "söta" utan ska se ut som - ja jag vet inte vad ibland. Kammas håret till sidan och näsan är fri fixar hon till det snabbt så det hänger för näsan igen!


Jag och Affi fick följa med när matte och mattefar hämtade Kinamat, det blev ingen lång tur men det viktiga är att man får vara med.

Som tidigare idag - Affi och jag var i uterummet och lekte men när vi kom in såg jag inte matte någonstans, hon var borta!

Rätt som det var hörde jag något från källaren så jag sprang till trappan och där kom hon! Blev så glad att hon fick en nysning rakt i nyllet och sen en puss genom spaljen! Hon var inte borta!


Nu ska vi slappa resten av kvällen för det är inget höjdar väder att vara ute i för det småregnar!



Av Aamor & Tina - 30 maj 2010 09:45

Idag är det morsdag men jag vill kalla den mattesdag istället för det passar bättre här hos oss!

Matte fick en fin present i morse för jag sov ända till 8.20, inte illa va?

När matte vaknade och såg på klockan sa hon "oj vad vi sovit länge idag!", det var skönt för jag sov ju också lika länge!


Har varit ute och jag mötte Peggy, hon bara snabbhälsade på mig för sen skulle hon kela med min matte!

Även hunnit sitta på trimbordet, matte tog de sista tovorna på mig så nu är jag en mjukis även i pälsen!


Vi ska gå bort till Affi sen för vi har en liten paket till mattemor som hon ska få av oss.

Vädret är lite varmare än igår men det blåser fortfarande lite kallt.

Jag tror att min matte ska bada "fniss" Affi idag för jag såg att hon blandade schampo och jag är ju nybadad så det kan ju inte vara till mig!

Är det så ska jag ligga utanför duschen och heja på!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards