Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 31 maj 2010

Av Aamor & Tina - 31 maj 2010 20:31

Varit ute på en kvällsrunda, den blev bara runt kvarteret för längre ville jag inte gå för jag skulle kolla in om katterna var ute.

När vi var på väg in kom Peggy springandes igen och jag fick två kel av henne!

   Matte fick många fler!

Tyvärr hade det börjat regna men just nu skiner solen, vädret har lite svårt att bestämma sig!


När vi kom in så sa matte att jag skulle få min tofs fixad och så klappade hon på trimbordet - jag stack in under köksbordet!

Då går matte in i vardagsrummet, ställer sig vid fönstret och säger "Kom Aamor så ska du få se alla fåglarna!".

Så taskig hon är för hon vet hur nyfiken jag är, jag kom som ett skott!

Visst vi stod och tittade på fåglarna, nån cyklist och en moppe men sen gick hon ut till trimbordet och ställde mig där!

Aha, att man ska vara så lättlurad!

Nu var det inte så farligt bara några småtovor på lår och svans och tofsfixning, men ändå!


Natti Natt....

Ny!

Av Aamor & Tina - 31 maj 2010 17:37

Måste gratulera Hillman idag på hans födelsedag, HIPP HIPP HURRA!!   


Jaha, då var det ny vecka igen och måndag!

Var ganska så trött när mattes klocka ringde men som tur är kan jag ju sova vidare medan hon fixar till sig, gäller bara att ha ett öga på henne då och då för hon ränner rundor!

Även idag har Affi och jag varit snälla och ganska så lugna, inte hittat på alltför mycket bus.


Det är lite blåsigt idag men det utlovade regnet har uteblivit, har bara kommit lite få stänk då och då.

Mattefar har varit ute i trädgården nästan hela dagen och vi fick inte vara med!

Vi kunde ju hjälpa till med att renska i rabatterna, vi kan ju sprätta!

Men nä nä, vi är nybadade och fina så vi fick stanna inne.


Matte hämtade mig tidigt idag för att vara måndag så vi kom hem snabbt.

Vi satt på bänken utanför vårt och då kom Peggy fram och hälsade och sen kom granntjejen och gosade med mig.

Har ätit och vilat men jag tror jag ska vila lite till så jag orkar gå på promenad med matte sen.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards