Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 4 juni 2010

Av Aamor & Tina - 4 juni 2010 17:39

Jippie, fredag idag och nu är vi lediga!!!!

Varit hos Affi och vi har varit ute mycket på trädäcket och i vår hage och busat.

Det har och är varmt som tusan men skönt ändå om man kan gå och vila i skuggan då och då.

Matte kom och hämtade mig redan klockan 13.20 och jag blev överlycklig och så fick jag åka bil ellere rättare sagt hennes jobbs minibuss.

Vilken utsikt jag hade från den men nu åkte vi inte så långt för vi stannade utanför hennes jobb.

Jag fick bråttom in för där är ju så många att hälsa på och som vill kela med mig. Har knappt tid att kela med nån för jag måste kolla in allt men lite av var och en så blir det mycket.

Jag förstår inte hur matte och hennes kolleger orkar jobba varje dag för efter 1,5 timme där är jag helt utmattad!

Alla människorna där blev glada när de såg mig, en tog vatten till mig och en annan gick runt med mig och resten hälsade jag på.


När vi sen skulle hem hade matte sin cykel med sig och jag var trött och varm så jag ville inte riktigt gå så till sist lyfte matte upp mig i cyckelkorgen och där satt jag när vi susade fram i en fart jag inte kommer upp i annars och oj, vad det fläktade skönt!

Så klart hade hon ingen kamera med sig så ni får se mig där en annan gång!


Nu ska jag vila mig lite till för jag är trött.

Trvlig helg på er alla!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards