Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Aamor & Tina - 7 juni 2010 20:50

Jag säger bara, vilken dag det har varit!

Först kunde matte inte somna igår kväll, hon tände lampan klockan 01.30 och satte igång och läsa.

Jag fick krypa under sängen för det blev för ljust!

När klockan sen ringde i morse trodde jag att det var ett skämt, men icke!


Gick till Affi, har ju inte sett henne på hela helgen så det var ju kul men det ösregnade!

Ösregnandet har fortsatt hela dagen, slutade nu ikväll men det har nog kommit 30 mm.

Sovit mycket idag, vi ville inte gå ut förrän 12.30 och sen när Affi kallade på mattefar vid 15 tiden och han frågade om jag ville följa med ut sprang jag och la mig under en stol.

Det regnar ju, varför då ränna ut!


Matte slutade tidigt idag så jag blev glad när hon kom tidigare.

Hemma så satte hon igån och rensa köksrören, rinner ner lite dåligt men det sitter för långt in så hon når inte pluggen så hon får fråga mattefar om han kan fixa det för han är ju rörläggare.


Varit ute på kvällens sista runda nu och tog ett snabbsnack med Peggy.

Kom 5 killar rusande från skolan i en farlig fläng så matte undrade vad de hittat på, kanske inget men det såg märkligt ut tyckte hon.


Natti Natt....

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards