Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 9 juni 2010

3!

Av Aamor & Tina - 9 juni 2010 20:46

Det har regnat hela förmiddagen hos oss så Affi och jag sov oss igenom nästan hela den.

För vem vill gå ut när man blir blötlagd?

Vi har sen busat lite smått men annars har dagen varit lugn.

Vädret blev varmt och soligt sen.


Matte var och handlade innan hon hämtade mig och sen fick hon mat hos matteföräldrarna, vildsvinsfilé. Kan intyga att den var supergod för jag åt också!

Matte fixade min frilla och sen åt jag kvällsmat. Matte tog öronrengöringsmedel i mina öron och jag var så duktig, först vägrade jag hålla till så hon satte tofsen istället men sen gick det!


Vi har precis varit ute på kvällsrundan och det regnade igen, inte så man blev blöt direkt men det droppade på oss.

Jag mötte 3 tjejer, såg dom på långt håll så jag stannade för de kom bakom oss, måste ju vänta in dom!

Jag har mött dom många gånger innan men det var längesen nu.

Nu ska jag kalla ner matte på golvet för lite kvällskel!


Natti Natt....

  


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards