Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 17 juni 2010

Av Aamor & Tina - 17 juni 2010 19:36

Idag har vi varit och hälsat på mattes moster, matte var ju inte med för hon jobbade men affi, matteföräldrarna och jag var där.

Letade genom hela huset efter katten men hon var ute, visade sig ett tag men när hon såg oss stack hon igen!

Rätt som det var kom där en hund och dess matte in i trädgården och de fick en riktig utskällning av oss två men det visade sig att det var barnbarnets sambo och hennes hund så de fick vara där.

Vi hälsade på henne, hon heter Vera och är en Border Collie mix så det var en kul och ny bekantskap.


Matte var sen idag för hon skulle träna, så sällan som hon gör det kan hon ju lika bra låta bli och hämta mig istället!

Hon säger att hon har haft annat för sig men......


Har varit ute på en långrunda nu, det har varit så varmt och skönt men nu är det lite molnigt så jag blir inte så varm.

Mötte minsann inte en enda hund på hela rundan, lite trist.


Matte vill lägga in ett kort på en orkidée som hon och hennes kolleger hittade i skogen idag. Tyckte inte det var lönt att protestera för annars vill hon kanske inte sköta datorn till mig!

  

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards