Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 18 juni 2010

Av Aamor & Tina - 18 juni 2010 19:11

Sista tidiga morgonen för denna veckan, i alla fall som klockan ringer!

Äntligen är det fredag!!!!!


Affi och jag har tagit det ganska så lugnt men när matte kom så började vi busa ordentligt, jag tuffar till mig lite mer då, hihihi.


När vi kom hem så fick jag min mat och åt lite för jag fick smaka falukorv hos matteföräldrarna så jag orkade inte allt.

Sen tog matte fram de fyra flaskorna, fy för dom, och satte igång och blandade!

Jag stack under köksbordet och stannade där i 1 timme.

Såg nämligen att det var schampo och balsam flaskorna men matte sa att vi skulle vänta till i morgon, som om det skulle vara bättre!

Jag har istället blivit friserad och fått örontvätt, uppskattade inte nått av det om jag ska vara ärlig. Jo, det sista, godiset!


Nu ska jag och matte gå ut, ska kolla in om Peggy är kvar för jag hälsade på henne nät jag kom hem.

Trevlig helg alla!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards