Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 19 juni 2010

Av Aamor & Tina - 19 juni 2010 18:34

Jag vaknade vid 07och väckte matte men hon tyckte att det var lite för tidigt så vi somnade om igen. Nästa gång vi vaknade var 8.15 och då gick vi upp!

Gick en liten morgonrunda och när vi kom in igen skulle jag tydligen bada men jag fattade först inget.

Såg att matte värmde några flaskor men tänkte inte mer på det.

När sen matte ställde sig vid fönstret och tittade ut blev jag nyfiken för tänk om där var något intressant, jag gick dit och hon tog upp mig och vi stod där och tittade ett tag.

Matte vände sig om och gick ut och satte ner mig på trimbordet och då gick ljuset upp för mig men då var det så dags!

Jag hamnade sen i duschen och blev badad!

   Det var ganska så skönt när allt var klart men innan, nja roligare kan man ha!


Gick bort en sväng till Affi för att visa hur fin jag blivit, hihi!

Lite bus hann vi allt med.


Jag vill gratulera Julia och hennes make på deras bröllopsdag!



Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards