Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 21 juni 2010

Av Aamor & Tina - 21 juni 2010 18:12

I morse blev det minsann brådis för mig och matte!

Klockan ringer vanligtvis 05.55 och sen 06.00 men matte hade stängt av bägge ringningarna!

Hon vaknade klockan 06.35 Snacka om att hon fick eld i baken, jag fattade inget först.

Hon gjorde det viktigaste bara och skippade allt annat som hon brukar göra på morgnarna.

Stressa inte sa hon till sig själv för då jagar du på hela dagen! Vi hann till Affi i nästan vanlig tid och hon kom i vanlig tid till jobbet!

Jag vaknade inte förrän jag kom ut!


Vädret har mest varit skit idag, soligt och fint i morse men senare har det börjat regna. Just nu skiner solen igen men himlen är rent gråsvart!


När Affi och jag var ute med mattefar vid middagstid så hör vi en riktig ordentlig smäll men vi blev inte ett dugg rädda.

Det visade sig att en grävmaskin välte ena gavlen på idrottshallen som brann så ni kan tänka er smällenfrån en jättestor tegelvägg!


Jag har ätit min mat nu och ligger på mattes ena fot när hon sitter och skriver till mig (som andra djur kan jag ju inte själv för det blir oläsligt).

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards