Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 23 juni 2010

Av Aamor & Tina - 23 juni 2010 19:53

Näst sista morgonen denna vecka som klockan ringde.

Busat med syrran som vanligt.

När vi var ute i trädgården så hittade jag en sak som Affi begravt i en grushög, jag blev så glad och mallig men Affi bara tittade på mig som om jag var knäpp, jag hade ju grävt upp det som hon gömt! Hon är lite lustig den tjejen!


Matte kom i vanlig tid men hon kom bara in om för sen stack hon och mattefar iväg. Vilket sätt, jag blev helt förtvivlad och ledsen!

De kom tillbaka efter 1,5 timme, de hade varit och handlat lite saker till mig och Affi.

Jag fick en liten gummileksak som piper, älskar sådana. Fick fler saker men den var roligast.

Jag såg minsann till att inte släppa matte ur sikte när hon väl kom tillbaka, gäller att vakta henne noga!


Det har inte varit så varmt som det var igår men det har inte regnat i alla fall trots att det varit molnigt.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards