Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 24 juni 2010

Av Aamor & Tina - 24 juni 2010 18:52

Jag fick min nya leksak med till Affi i morse, matte hade lagt ner den utan min vetskap  sin kasse och rätt som det var hörde jag att den pep och ville ut!

Jag fick bära den i munnen den sista biten dit.

Har inte lekt med den förrän matte kom.


Vi har varit ute mycket i trädgården och på trädäcket.

Då och då ägnar vi oss åt en av våra favorit sysslor, vi är bordsittare!

Vi får komma upp på bordet där ute och då har vi bra utsikt över hela området!

Vi kan även sova där uppe, vi är nog en aning bortskämda men vadå!


Matte kom i rätt tid och jag höll ett vakande öga på henne idag, hon lyckades smita ner i källaren vid ett tillfälle och jag blev lite orolig men så sa hon "Jag är här nere Aamor" så då ställde jag mig och väntade, hon fick en puss när hon kom upp!

Hemma nu och jag har ätit lite mat och tänker slappa en stund nu.


Nu är jag och matte lediga i 3 dagar.


GLAD MIDSOMMAR (imorgon).

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards