Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 28 juni 2010

Av Aamor & Tina - 28 juni 2010 19:15

Idag vill jag gratulera Wille som fyller 1 år! Hoppas du fått mycket gott och många paket!


Måndag igen och det har och är fortfarande Hot, hot, hot!

Redan i morse sa matte att det var 30 gr (i solen) och så har det varit hela dagen.

Jag har legat ute i skuggan och njutit men nått annat har man ju inte orkat med!


Syrran är lite ojämn i humöret nu för hon har börjat löpa, ena stunden kan hon var hur go´som helst och nästa är hon en riktig bitsk sak! Det går väl över även denna gång!

Som tur är infaller hennes "farliga tid" när matte har semester så det är lugnt denna gång!


Matte slutade tidigt idag och jag missade när hon kom, hon smög runt hörnan och sa inget men helt plötsligt luktade det annorlunda och där stod hon!

Sprang rakt upp i hennes famn för hon stod på marken och jag vat på trädäcket!

När vi kom hem åt jag min mat, nästan allt och sen har jag vilat.

Matte ska fixa min tofs för den hänger halvvägs ute, har kliat i den!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards