Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 30 juni 2010

Av Aamor & Tina - 30 juni 2010 18:38

Jisses så trött jag var i morse, matte har ju inte vett att lägga sig i tid!

Hon säger att det gör inget om hon är lite trött för snart är det semester men JAG då? Jag är ju trött!

Vilket som så kom jag iväg till Affi, gick inte så fort men varför stressa!

Syrran fick lekfnatt i förmiddags och vi sprang som några galningar och hon drog i väg med mig i skägget när jag låg ner. Okej inte så snällt kanske men kul hade vi.

Hon är ju inte så leksugen nu när hon löper så jag blev glad när hon ville leka!


Vädret har växlat en del under dagen, började med varm i morse som sen blev svalare och mulet men sen vart igen men nu är det lite blåsigt men skönt för matte luftar ut den varma luften här inne.


Mötte Peggy när jag kom hem och hon var så kelig men hon vill ju inte busa tyvärr!

  

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards